Winkelwagen
Categorieën
Uw filters

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Is een account aanmaken verplicht?
    Nee, het is niet nodig om een account aan te maken wanneer je een bestelling wil plaatsen. We raden het we aan. Als je eenmalig een account aanmaakt, kun je vervolgbestellingen namelijk veel sneller plaatsen door gewoon in te loggen. Daarnaast spaar je punten over elke 30 euro die je uitgeeft. Deze punten kun je verzilveren voor korting.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Wanneer je op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Als je na 16:00 een bestelling plaatst wordt het pakketje op de eerstvolgende werkdag verzonden.
  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
    Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen vanaf € 150,-. Voor bestellingen onder € 150,- rekenen we € 6,95 verzendkosten.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra wij je pakket verzonden hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin de track & trace gegevens van PostNL.

  • Wat zijn mijn Van Dijk inloggegevens?
    Jouw gebruikersnaam is het e-mailadres waarop je de Van Dijk nieuwsbrief ontvangt en bij ons in het systeem geregistreerd staat. 

    Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op 'wachtwoord vergeten' en vraag en nieuw wachtwoord aan of vraag onze klantenservice via 0416-335512 of webshop@vandijkstore.nl

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij Van Dijk kun je op verschillende manieren betalen. Wij ondersteunen de meest populaire betaalmethoden in Nederland, namelijk iDEAL, MasterCard, Visa en PayPal. Voor deze betaalmethoden rekenen wij geen extra kosten.

    iDEAL
    iDEAL is in Nederland de meest gebruikte betaalmethode. Bekend door de snelle en veilige afhandeling wordt dit door veel gebruikers als zeer prettig ervaren. Je kunt bij ons onder andere betalen met de volgende banken: ABN AMRO, ASN, bunq, ING, KNAB, Rabobank, Regiobank, SNS, Triodos & van Lanschot.

    Mastercard en VISA
    Je kunt bij Van Dijk eenvoudig betalen met MasterCard & VISA creditcard. Wij versleutelen je creditcardgegevens via een SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard.

    PayPal
    Wereldwijd het meestgebruikte platform voor veilig betaalverkeer.

Retourneren

  • Hoe ruil of retourneer ik mijn pakket?

    Bij je order ontvang je een retourformulier en een retoursticker. Je kunt het pakket gedeeltelijk of in zijn geheel retour sturen binnen 14 dagen. Na ontvangst van de retour wordt het terug te betalen bedrag binnen drie werkdagen aan je teruggestort.

    Wil je een artikel ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat? Retourneer je pakket en geef op het retourformulier aan wat je wilt ruilen en welke maat je liever hebt. Zodra we het pakket retour hebben ontvangen, sturen we de vervangende maat naar je op.

  • Wat kost retourneren?
    De kosten voor een retourzending zijn voor je eigen rekening. De precieze kosten liggen tussen de €3,95 en €6,95, afhankelijk van het formaat van het pakket.

VIP-cheque

  • Wat is de Van Dijk VIP-cheque?
    De VIP-cheque is onderdeel van het spaarsysteem van Van Dijk. Wanneer je bij Van Dijk in het systeem staat, spaar je punten over je aankopen. Dit doe je zowel in de winkel als online. Bij iedere dertig euro die je besteedt, ontvang je 1 spaarpunt. Sale artikelen zijn uitgezonderd van sparen.

    Wacht je liever af tot je een groter bedrag hebt gespaard? Overweeg dan om jouw punten in te leveren tijdens onze VIP-cheque weken. Twee keer per jaar zijn in deze periode jouw punten namelijk 1,5x zoveel waard. Je zal op de hoogte worden gehouden van het aantal gespaarde punten. Bij meer dan 10 gespaarde punten ontvang je op dat moment een VIP-cheque per mail en/of post.
  • Hoe spaar ik punten?
    Bij iedere dertig euro spaar je één punt, welke €1 waard is. Punten worden gespaard op alle niet afgeprijsde artikelen. Per transactie worden punten berekend en de berekening verloopt per artikel en niet over het totale bon bedrag. Op deze manier kun je altijd en gemakkelijk een artikel retourneren of ruilen zonder dat er problemen ontstaan met de door jou gespaarde punten.

    Voorbeeld: Bij aanschaf van 1 artikel van €100,- spaar je 3 punten. Heb je een bon met 2 artikelen waarvan het totaalbedrag €200,- is, dan betekent dat niet automatisch dat je 6 punten spaart. 1 item is bijvoorbeeld €175,- en het andere item €25,-. Over het item van €25,- worden geen punten gespaard, je zult in dit geval dus 5 spaarpunten ontvangen.
  • Hoe lever ik mijn spaarpunten in?
    Spaarpunten kunnen zowel in de winkel als online worden ingezet.

    In de winkel verzilveren:
    Het kassapersoneel kan inzien hoeveel spaarpunten je gespaard hebt. Tijdens het afrekenen kun je deze verzilveren, maar dit hoeft niet. Je kunt ze ook nog even opsparen. Wij vragen jou altijd wat je met je punten wilt doen.

    Online verzilveren:
    Voeg je favoriete items toe aan de winkelwagen. Nét voor de betaalstap krijg je de mogelijkheid om alle of een gedeelte van je spaarpunten in te leveren. Bovenaan de pagina zal in het vak “loyaliteitspunten” het aantal gespaarde punten zichtbaar zijn. Vul in de balk het aantal punten in dat je wilt verzilveren. Klik vervolgens op ‘inwisselen’. De gespaarde punten zijn pas wanneer je meer dan 10 spaarpunten hebt, eerder zal je deze niet kunnen verzilveren. Heb je vragen of komt je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via de chat of per e-mail webshop@vandijkstore.nl.
  • Waar kan ik zien hoeveel gespaarde punten ik heb?
    Log in op jouw Van Dijk online account om je actuele puntenstand te zien. Je vindt deze puntenstand door te navigeren naar mijn account > Mijn gegevens. Let op: het duurt 14 dagen voordat de spaarpunten van jouw aankoop zichtbaar zijn in je account. Wanneer je punten hebt ingeleverd zal dit wél direct zichtbaar zijn in je accountomgeving.
  • Hoelang duurt het voordat gespaarde punten bijgeschreven worden?
    Het duurt 14 dagen voordat de spaarpunten van een aankoop beschikbaar worden om in te zetten. Wij houden namelijk rekening met de 14 dagen retourtermijn een aankoop. Mocht er binnen de retourtermijn items retour komen, dan zullen wij de gespaarde punten daarover ook retour nemen. Daarnaast spaar je geen punten op sale artikelen, na aankoop van een sale item zullen er dus geen punten bijgeschreven worden, ook niet na 14 dagen.
  • Kan ik zelf kiezen wat ik doe met mijn gespaarde punten?
    Wanneer je meer dan 10 spaarpunten hebt, kunnen de spaarpunten worden ingezet. Wanneer je gespaarde punten heeft opgebouwd kun je zelf kiezen wanneer en waarop de punten worden ingeleverd. Met uitzondering van cadeaubonnen. Spaarpunten vertegenwoordigen een korting, namelijk 1 spaarpunt is €1,- waard. Houd rekening dat bij Van Dijk, tweemaal per jaar, punten meer waarde vertegenwoordigen. Dan zal 1 spaarpunt €1,50 waard zijn. Je kiest zelf of je de spaarpunten opspaart of al eerder uitgeeft.
  • Vervallen mijn spaarpunten?
    Je spaarpunten zijn 12 maanden geldig. Hierna vervallen ze. Spaarpunten vervallen op basis van jouw aankopen. De spaarpunten over een aankoop van vandaag, vervallen dus over 12 maanden. De spaarpunten over een aankoop van morgen vervallen over 12 maanden en 1 dag.
  • Kan ik gespaarde punten inzetten op sale items? En spaar ik op sale?
    Gespaarde punten kunnen worden ingezet op sale-items, maar er worden geen punten gespaard op sale artikelen. Punten spaar je dus enkel op niet afgeprijsde items. Gespaarde punten kunnen niet worden ingezet in combinatie met een kortingsactie. 
  • Er zijn geen spaarpunten toegekend na mijn aankoop, wat nu?
    Het duurt 14 dagen voordat de spaarpunten van een aankoop zichtbaar zijn in je account. Wij houden rekening met de retourtermijn en nadat deze verstreken is, worden de punten bijgeschreven op je account. Zijn er hierna nog steeds geen spaarpunten bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@vandijkstore.nl. Daarnaast worden er geen punten gespaard op sale artikelen.
  • Worden mijn spaarpunten gewijzigd bij eventuele ruilingen en retouren?
    Spaarpunten worden bijgeschreven op je account, nadat de retourtermijn verstreken is. Is er toch iets misgegaan met je aankoop en moet er een ruiling en/of retour plaatsvinden ná de retourtermijn van 14 dagen, dan zullen de punten die je op de aankoop gespaard hebt, worden gewijzigd.
  • Ik wil geen e-mailadres achterlaten, kan ik dan wel punten sparen?
    Jazeker, dat is geen punt 😉. Je kunt je aanmelden in onze winkel. Hierdoor spaar je wel punten maar zal je niet kunnen inloggen in jouw account omgeving op de webshop. Daarnaast zullen wij je in dit geval niet op de hoogte kunnen houden van je puntenstand en persoonlijke voordelen. Wanneer je toch een e-mailadres met ons wilt delen, neem dan contact op met webshop@vandijkstore.nl.

nieuwsbrief

social
PostNL iDEAL MasterCard Kassa Visa PayPal
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.